تولد
درباره وبلاگ

گاهی گمان میکنی که نمیشود گاهی نمی شود که نمی شود گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود گاهی گدای گدایی و بخت نیست گاهی تمام شهر گدای تو می شود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پنج ستاره و آدرس panjsetare.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 94146
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 93
تعداد آنلاین : 1

زنـــدگی منـــهای غـم
Welcome To Meysam's Weblog
14 مهر 1389برچسب:, :: ::  نويسنده : Meysam       

ســـــــــــلام به همـــــــــــــگی 

 

 

خوش اومدین دوستــان گلم . یه همچین روزی ساعت 10 شب تو شهر اهواز یه موجودی به نام میثم متولد شد .

 

 

 اسم من تو شناسنامه مهدی هست ولی همه میگن میثم . مثلا امروز تولدمه . ساعت یک و نیم ظهر بیدار شدم  گفتم الان  هرکی منو میبینه تبریک میگه بوس میکنه خلاصه کیف میکنم . هیچی بیدار شدم هرجور بود  رفتم اون یکی اتاق که خونواده محترمه نشسته بودن . دیدم عجب هی نگاشون میکردم  اونام  عین خیالشون نبود  گفتم نکنه  دست به یکی کردن منو غافلگیر کنن  دیدم نه خبر  هیچ خبری نیست والا. مجبور شدم بگم بابا میدونین امروز چه امروزیه؟ مامان گفت روز تولدته عزیزم  دیشب خواستم بوست کنم خواب بودی  گفتم نه این چه حرفیه اصلا راضی به زحمت نیستم - اینم حالت ابوی موقعی که یادشون اومد تولدمه

 

با خودم گفتم حالا وجدانا اگه میذاشتم یه روز دیگه میگفتم  کی می فهمید  مثلا؟  خلاصه عجولیم دیگر

 

 

بگذریم از خاطرات به یاد ماندنی

 

راستی بعضیاتون گفته بودین که پروفایلتو فعال کن . خب من پروفایلم چیز خاصی نداره که بخوام غیر فعالش کنم . اما  همه وبلاگهایی که این سرور ازشون پشتیبانی میکنه پروفایلشون  نشون داده نمیشه حالا علتشو نمیدونم . اما خب  چون خواسته بودین من  مجبور شدم تقلب کنم  

 

 

خب اولا که پروفایلمو کاملتر کردمو یه چیزای دیگه هم بهش اضافه کردم  دوما اینکه  اونو تو یه صفحه  جداگونه گذاشتم و لینکش تو پیوندها هست.خب این از این .

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهربون
ساعت6:37---8 مهر 1389
راستی ببخشید که دوباره نظر دادم چون تو قبلی سلام نکرده بودم
میخواستم بگم در کلبه مهربانی به روی همه شما بازه اما اگ خودتون دوست ندارید به این کلبه سر بزنید با خودتونه اما میدونم همه شماها مهربونتر از این حرفایید
به امید دیدار ------------------------------------------------------------------------------------- سلام . فکر کردم سحر خیزتر از من پیدا نمیشه.اونی که گفته چت روم پری نیست .خودم جواب نظرشو دادم مثل الان که جواب شمارو دادم.بعدشم من هنوز قهرممممممممم.قهرررررررر


مهربون
ساعت6:32---8 مهر 1389
بابا من عذر میخوام اقا میثم من که منظوری نداشتم چقدر زود ناراحت میشی
و اینکه پری خوشگلم که الهی قربونت بشم من که دوتا نظر بیشتر ندادم چت روم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه از این به بعد حواسمو بیشتر جمع میکنم منو ببخش خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


sam
ساعت22:42---7 مهر 1389
---------------------------------------------------------------------------- سلام دوست گلم.چی شده اینجا سر زدی .معمولا دوستای پسرم هیچکی نمیاد .همه بی معرفتن .خوشحال میشم خودتو معرفی کنی.ممنون از اینکه زدی

ايم پرنسس
ساعت21:58---7 مهر 1389
bah bah neda jonam ----------------------------------------------------------------- به به به دوتاتون والا . چت روم وا کردین مثل اینکه هان؟

مهربون
ساعت21:57---7 مهر 1389
اقا میثم اگه منظورتون به منه باید بگم که امسال پیش دانشگاهی ام رشته ریاضی

مهربون
ساعت21:55---7 مهر 1389
عجب احسان کیه؟ هر کی هست سبب شد که شما به ما هم سر بزنی موفق باشی

ايم پرنسس
ساعت21:18---6 مهر 1389
salam dadash
bebakhshid havasam nabod dige
bye ta hi
bale madresam khosh migzare khili khili


ملينا
ساعت15:16---22 شهريور 1389
تفلدت مبالك

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: